Zasady ubiegania się o Patronat Serwisu Internetowego - Portal Animatora™
1. O patronat może się ubiegać każdy, kto organizuje przedsięwzięcie (imprezę) wydarzenie itp. o zasięgu minimum gminnym i chciałby, aby Portal Animatora™ promował dany projekt. W zamian organizator wydarzenia będzie w swoich materiałach (plakaty, publikacje, bannery) informował o patronacie medialnym Portalu Animatora™
2. Portal Animatora™ może udzielić patronatu medialnego jeżeli uzna, że cele przedsięwzięcia/imprezy są zgodne z profilem Serwisu i są godne propagowania i rozpowszechniania.
3. Aby uzyskać patronat medialny Serwisu - Portal Animatora™, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go do Redakcji, nie później niż 14 dni przed datą początkową wydarzenia.
4. Wypełnienie proponowanych i oczekiwanych świadczeń jest ostatecznie uzgadniana pomiędzy stronami po uzyskaniu Patronatu.
5. Portal Animatora™ zastrzega sobie prawo do odmowy objęcia patronatem medialnym projektu, bez podania powodu.
6. Materiały dotyczące wydarzenia objętego patronatem należy przesłać na adres redakcja@portalanimatora.pl najpóźniej 7 dni przed planowanym wydarzeniem. Maile z materiałami prosimy tytułować nazwą wydarzenia.
7. Materiały informacyjne (tekstowe) prosimy przesyłać w popularnych plikach tekstowych (*.txt, *.doc, *.docx, *.rtf *.odt). W plikach tekstowych prosimy nie wklejać grafiki.
8. Materiały graficzne dotyczące wydarzenia prosimy przesyłać w formatach: *.jpg, *.bmp, *.gif, *.tiff, *.psd, *.png. Rozmiar pliku nie może przekraczać 500 kB (0,5MB). Wymiary zdjęć, logotypów, plakatów, itp. nie powinien przekraczać wymiarów 1024x1024 (szer. x wys.)
9. Specyfikację plików video prosimy uzgadniać z działem TV Serwisu - Portal Animatora™
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Redakcją: redakcja@portalanimatora.pl.